2018年11月28日星期三

我想吃豬



好耐沒有去玩烤爐啦 ! 怕...怕熱氣,  玩完食完又要飲大量五花茶.  如果, 喉嚨痛還要口服廿四味就慘豬了 ! 寒天飲黑水到時又一身草葯味了.  飲到沽起泡腮.....
他又想叫我去吃韓燒, 一定叫到一枱都牛仔,  又唔知這些雪花肥牛好勁卡路里.   所以, 我盡量忍口又貴又加重量體重.  係就係想吃好耐見到某某晚餐, 不知幾羨慕....

喂...你不要跟人講呀 ! 我羨慕的...某某的...秘密的, 唔準講給其他人知架. 

😀
 😁
😛
又唔知人地我近排鐘意吃豬仔, 更加喜歡秘制醬烤豬腩.  


“韓燒”的图片搜索结果



好啦 ! 俾我話啦 ! 11月都未過, 生日那一位.  

幾時一齊吃飯呀 ! 你識自已煎嗎 !?  紅假同你去啦......出去扒房吃. 















沒有留言:

發佈留言