2018年11月4日星期日

狂食野之旅




去旅行又美食又有超豪華酒店住, 應該好開心.

但, 我唔覺得勁快樂 !? 狂食野我又想減肥...好似有些被迫大吃大渴似的.

陌生床係感覺好舒服, 係軟淋淋但我瞓唔著.  日間又要趕車程又要行公園.

昨晚, 還要在五點鐘看 恐怖片, 嚇得我要整醒隔離位人兄陪睇陳年的電視劇.

最慘是無Wi-Fi, 斷斷續續上到又上唔到, 有Wi-Fi 我就不會看電視,  去夜探好友.

10月尾到現在而不停地吃 吃 吃 吃 吃.............

我明天不會再去晚上飯局, 你們玩得開心點, 對不起, 我負了你們.

我真不想一下子吃太多卡路里,  有排都未到1122, 現在就似足在提前慶祝日日有約會.

去到那天, 恐怕會起脂20磅都有份, 再胖下去我怕嚇走我個 HONEY.

另一個她又話明天想中午約吃飯, 順便送些禮物給我. 

想話遲點, 現在是難夾時間, 大家也在忙.

同你咁熟, 吃飯幾時都得啦 ! 約另一天好吧 ! 明天我想午睡呀 !


2018.11.04

沒有留言:

發佈留言