2018年11月1日星期四

寫寫昔日舊情歷史




他說失去愛情嗱 ! 怎會...呢 ! 

我心情靚時候就會寫翻一些愛情甜蜜事.

 哈哈, 哈哈, 哈哈.

不用寫啦 ! 好朋友個個也看過我的愛情,  在網上個個都知我最愛是誰. 

非砌詞擁搪, 不讓你得知道昔日舊情歷史,


怕你將之比較, 怕你太多幻想, 所以暫時不跟你分享. 

盡事甜蜜會教人得滯似吃了幾個梳乎尼, 三個金薄龍珠果凍, 榴槤芝士cake.


係呀 ! 一係你直接同我講你自已昔日舊情是怎樣先 ?  女生天生就最鐘意八男生舊情歷史.

我在這先發個誓, 將來一定不會以些是挖苦你及在些以言語來 [潤潤] 你. 


好啦 ! 你跟我說了先啦 !



早幾日在你度偷架隻公仔, 近排好鐘意牠, 可愛. 好可愛.

晚安啦 ! 明天早起出門呀 ! 有事就在facebook 留言給我啦 !

雪 - 2018.11.01

沒有留言:

發佈留言