2019年2月1日星期五

花言巧語




四眼仔話變了爛賭耳全因是為了小雪.  哦 ! 我...又關我事?

因為我那些嚴重發錢寒的病情在過手牽手沒傳染, 但在舌吻間就直接透過相濡以沬直接傳輸了.

他再三發誓保証...中了六合彩會將獎金用來買架車,  而車主會用女友個名字.

又話, 不可要他個女友受難, 不可老是想著同他涯漢寶飽,

所以, 也意外地地染上賭馬仔...壞嗜好.

他今日重話, 賭埋初三就唔賭啦 !

他倚門獻笑地說著...聽晒女朋友話不花費賭本, 乾脆儲起錢錢用來買新年禮物給女朋友大人.

你們...看看男生多麼的口甜舌滑, 冧得人幾咁開心, 禮物也未收到就因他又發誓又甜言而開懷抱復大笑了.

怕了他這些口水花噴到天花亂墮.....完完全全是花言巧語.



這樣, 我自已重可唔可以買六合彩呀 !?? 億元大獎...?

笑...................我要自已偷偷地買, 中左唔好俾人知.



2019.01.30



沒有留言:

發佈留言