2019年2月26日星期二

煎隻蛋




一回家就想吵吵鬧鬧, 成屋都是煙.  問他在我個廚房整咩呀 ?  是否想一個不小心放火燬了我間屋?

他說: [ 無呀 ! 煎隻蛋姐媽, 無搞咩呀 ]  ! 

我問:  [隻蛋呢 !? ] 他說; [吃了] !

俾他激到跳起.  他說: [學蘇施黃, 整燶邊蛋]. 我話: [你一定是火上加油啦] !

嬲嬲地點擊YOTUBE 教學煎蛋給他看.  俾多點心機看呀 !

真想問問, 煎蛋都唔識第時阿水嫁佢就慘啦 ! 出前一丁加隻蛋都無得吃. 

佢耍晒冧話落街買, 問我想吃什麼  !? 

乳豬飯 ! 加隻咸蛋....  唔該.


2019.02.25

沒有留言:

發佈留言