2019年2月8日星期五

單身男派利事



他就孤弧單單一個人渡新歲.  誰叫他自找苦吃, 一早已通知他排好晒節目.

昨天三缺一就寧可得失俊男, 也不能失約於三位美少女時代就相親相愛的好友. 

今日補返數給他...叫他一齊出去香港仔吃午飯又話怕醜, 我話不怕啦 ! 開多個位加多雙筷.

包他一餐  [臨]  門開年飯宴...笑 !   [臨 (LAM)] 是代用語.

新年可以一家人聚在一起, 互相祝賀互送紅包裝禮物, 多麼的幸福.

去啦 !

俾我在家人面前放閃一下啦 ! 

佢話要食完午餐又要吃晚餐, 嘩 ! 唔係咁樣呀 !

包你一餐就算啦 ! 重要午餐和晚餐都要我俾錢............

傻啦 ! 今晚我同他玩食蘿蔔糕同芋頭糕就算啦 !

餓就煎埋底年糕給他擦.

純粹講笑......... 刪返上面兩行字

我都怕他嬲, 新年點都要逗逗他歡喜,  口甜舌滑的我要逗得掂他, 那麼他就會闊綽地給我一封大利事.

雖然, 這個他還是單身一名...


2019.02.08


PS...雖然避好友發了新年財, 但能見她們一臉我樂透了 !


沒有留言:

發佈留言