2019年2月5日星期二

豬年初一




初一五更被個不速之客吵醒了!  自已寅時才開始去睡. 有人六點未夠就帶齊行里寵物到訪.

嘩 ! 又玩離家出走 ?  我說說笑笑...當真帶隻寵物來住潮流賓館  !?

又話要幫朋友看檔 ????

幹麼會在這出現...................????

他說  :  [銷情太好, 捧場客要貨不要錢, 早早沽清離場] .

我說 : [ 真的 ]  ?

執定行里又有埋隻貓過來 ?? 早有預謀... 他說要來我家避年, 謝絕親友問長問短.

[驚人問咩呀 ] !?  我奸笑中.

剛剛才執乾淨間屋你同隻貓沖乾淨涼未架 ?  我唔收留污槽貓同污槽豬的.

他老實不客氣想跳上我張單人床呀 !  [  喂 ! 喂 ! 喂 ! 好迫呀] !

[唔好纏埋里.....] !

今早, 未到七點他就去買早餐話肚餓又給他吵嚷聲弄醒了 !

吃飽飽就給他帶了我去看08:45 早場......吓, 看卡通片 !?

銑夢: 戰鬥天使個女仔好靚, 大大眼睛大...巧可愛呢.

你們新年有什麼節目呀 ! 

為什麼要來住幾日, 我好忙呀 ! 約好晒節目了....你自己留係度幫手看屋呀 !?

跟我去街都一定會有人問長問短...一定沒有得迴避.

要狠狠關好房門絕不能讓他偷看我私密. 無有了私人空間有人要隨行看守.

豬仔話豬年暢旺, 身體健康, 新年進步, 步步高陞.


2019.02.02
豬年初一









沒有留言:

發佈留言