2019年2月21日星期四

他不坐冷板凳



[ 喂 ! HONEY呀 ! 我明天約了男生慶生呀]  !

[ 我明天不陪你啦 ] !

[但他在摟摟拎拎, 尚未約得成....... 那個男生超煩膠] .

喂 ! HONEY 呀 ! 如果, 他不出來吃飯你陪我吃...我想吃你做食物. 

我遲點話你知明天同不同你一齊.

他提高噪子說: [ 我不坐長凳] .

講咩呀 !  HONEY.........

他又說: [ 不坐冷板凳 ] , [不做後備球員].

妖... 係咪咁呀 ! 講里D...

佢話...約不到第個男生也不好回來吃飯, 他要一個人去吃上海菜找回個人空間.

佢擺係度怪我囉...咁 ! 是發晦氣...

這是正常不過的社交活動呀 !  男仔陪少一晚半晚就講埋這些說話.

我隔了二個小時三十分鐘後, 對他說...好好 ! 明天不用你做後備球員.  你自已找節目我十點就會回家. 

笑...

好在過了情人節不然一定不準我約會別個男生. 


2019.02.21











沒有留言:

發佈留言