2021年11月24日星期三

我要吃桔餅

 


秋風起又乾燥, 唔 ! 係時候找個桔餅出來煲煲甜湯.  可以煲雪梨南杏北杏或者煲雪茸蓮子都得.  除了可以由內滋養身體, 還有另外一個好處 :  ~ 

笑....咩好處呀 !

想起煲桔餅呀 !?  因為, 覺得自已近排頭頭碰著黑, 在工作上, 在人事上都好大壓力, 自已又放鬆不來.  所以要找個桔餅由內至外去旺旺....自已. 

笑......上面這是我自已想出來的好主意, 又或去打打小人唔知得不得 ? 

剛剛同朋友吐苦水, 她說現在好多人都是這樣, 返工就掛住玩手機, 未夠早上10點就釣魚. 又推工作....駁炒呀 !?!?!? 推工作呀 D 人...... 

出面不是很難找工作 ? 

笑呵呵...咁似兩間公司! 

好大壓力呀 ! 我要放假, 我要清假. 

我要吃桔餅.  我要吃桔餅.  

2021.11.24





  

沒有留言:

發佈留言