2021年11月5日星期五

去百度, 谷歌睇一睇財經

 ~~~~~~~~~~~~💘~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~💘~~~💘💘💘💘💘💘💘~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~💘


放了幾日別人愛歌, 已經是選過才放出來的.  他放某年的演唱會給我聽, 我未聽過, 音色又不足.  今晚唔再放YOUTUBE 歌出來, 別再說吵耳, 別再說我沒花心思去寫. 

其實, 公司有份妥特別工作給我.  日間實在再沒有時間去做一份用於敷衍報告.

唯有放工後當讀書時候一樣做一份不切實際的PROJECT.  所以, 沒法子集中精神去寫網誌 , 人家都一點也不懂, 又話質錢落我袋, 又話無當學習一下, 做好後大佬自已會再執一執.  

好難寫呀 ! 想淚呀 !   

重有另外一些苦況, 輸了很多錢錢在股海中, 同朋友訴訴慘情, 都話別沾手股票又受不住身邊人誘惑.  就來沒有了一年人工.  

如果下星期升返平手我都買晒去, 我買左阿咩健康呀 ! 淚淚了. 

傷心, 好傷心, 好傷荷包呀 ! 

寫完這一頁我去百度, 谷歌睇一睇財經相關資料.  

2021.11.05



沒有留言:

發佈留言