2021年11月19日星期五

LEMON GRASS BY FAST GOURMENT

 


因為朋友在西環工作, 昨晚去了位於堅尼地城加多近山地下的 LEMON GRASS BY FAST GOURMENT 晚餐。  這是一間泰國與法國FUSION 菜餐廳, 上次聚會時訂不到枱但我自已仍是對泰菜的香草味有種特別喜愛。 於是又再次提醒朋友去訂位。 

餐廳環境很優美,好一大幅落地玻璃窗掛上了綠油油植物和空氣草。 座位與座位之間之算寬敞,還播放著柔柔的輕音樂。 

好有驚喜呀 ! 這兩碟是我們的前菜, 那些漿汁很美味, 好特別但我又不懂怎去形容。 GRILLED SQUID HKD78 , 燒得好嫩好鮮味。  CHICKEN SATAY W/ PEANUT SAUCE 花生醬沙沙爹串  HKD78

             


  沙律是招牌流心布拉搭芝士沙律, 真係估唔到沙律得幾粒車厘蕃茄仔, 但粒芝士軟綿綿很香好好味.   

                                          



 好期待餐湯又係點呢:

             


ORDER 了一客法式龍蝦湯...這個湯會在你面前注入龍蝦湯, 可以看到有一大湯匙龍蝦肉. 但湯熱度不足只是暖暖的,差了點點.  再來一個至尊酥皮海鮮火山煲, 內裡有青口, 大蝦, 花甲掛....煲到好熱好熱. 好濃郁的海鮮湯.  

到吃主菜啦~ 這次不介紹太多, 我最鐘意是個唔知點 COOK 成蛋白, 第一次吃這種烹煮出來的蛋, 好香糯. 

其他的....你們要作親身享受, 我極力推薦. 


               


  再來多個甜品, 嘩 ! 正到不得了又不太甜. 超鐘意呀 ! 真空慢煮鳳梨蓉焦糖燉蛋同班蘭意式奶凍. 

             

這間餐廳一定會再次光顧, 因為我覺得超正. 

落單要講英文, 待應全部都是外國人.  不過, 有個肥仔話識少少中文但唔想同我哋講姐...嘻嘻.  幾好服務態度, 一晚換了幾次碟, 鮑魚不用開聲就幫我們開半預我們一人吃半隻, 幾貼心又貼身服務. 



雪- 2021.11.18
















 

沒有留言:

發佈留言