2021年11月1日星期一

面具

 


見到新聞真係好恐佈, 怎樣人們會將可愛小 [醜] 化成惡魔, 都怪電影太大影響力.  是否真的每一個人也會戴起面具去生活, 如果真係要戴面具, 你會去演一個衰人, 壞人, 厚黑人?  還是喜歡戴上一個人見人愛會笑面具. 

有時候不是我們想戴面具, 有時候我們也會因身邊人所影響, 被她們久而久之同化變成了她們冷酷無情樣子. 

其實, 我愛本來面目自已, 我喜歡自已臉譜, 我更愛自已無雀班臉孔, 笑呵呵 ! 

跟你說我不愛一臉病容臉具, 也不愛花臉貓.  

如果, 每一天都可以隨著自已心情, 開懷大笑, 同初相識朋友也不戴面具給他好好了解自已最真一面.  也是一件幸福事.  我現在正冒著極大危險要讓他看清楚我面和詳細研究我的過去.  

被他觀察自已, 有些似在賭博一樣..........下少少賭注好啦, 唔好去得太盡呀 ! 


2021.11.01

PS ....唔識打個 [醜]字正字.  

沒有留言:

發佈留言