2014年7月10日星期四

有話題就要投足球所好囉


德國大比數戰敗巴西.   今早太忙掛...重以為是巴西win win, 是沒知道巴西已慘敗於德國腳下.

又搞出笑話, 全地球都得知巴西慘敗而我只看大標題, 潛意式的希望是巴西有機會獲得世盃寶座, 要朋友再告知才知自已大懵懵. 

今日本來也想橕橕, 看看阿根廷同荷蘭可點精彩法, 等聽日同帥哥大有話題. 不過, 真係我橕不到好眼訓...

......

......

......


問下妳點睇想知你有什麼高見. 想同妳分享見聞...那國家將會取冠軍.

好黑人憎囉 ! 一句劈來就話我是港女, 笑我平時也不是愛足球人, 為了陪人說笑, 同男生有話題就學人看世盃......佢又話身邊個個女生都是一樣為冧仔就唔訓覺睇電視.  


事實好多女生也跟我一樣, 明明這些不是自已興趣, 為了同自已喜歡人有話題就要投足球所好囉. 係啦 , 係啦, 真的個個都是這樣子包括我. 好正常呀 !

算啦 ! 妳那麼自我自大的本質是不會明白.  你估次次也是別人找妳喜歡事物 ?

雪 - 2014.07.09


PS.............德國我捧你取世盃寶座 , 可不要讓我再失望啊 !


 


沒有留言:

發佈留言