2014年7月31日星期四

買衣服



我隻眼好痛, 看芒時候好辛苦, 營幕前光線幻變成射燈光芒, 但我又想溜連見多你們一面. 

忍著痛唔可以再看細字長文, 看看漂亮風景, 看看好朋友貼大頭照,

點擊你為我找網購站......

喂喂喂 ~

碎花裙我要好清, 好難找到我喜歡的. 

哈 ! 我鐘意間條, 斜紋, 純色, 動物圖案, 話定你知我著衫喜好 ! 弟次見到的話就貼給我啦 !

其實, 我最怕男朋友送衣服給我, 他買到唔著又唔俾面, 著了又有沒有了自已風格.

男生就有這喜好鐘意送衣服給女生, 也不知是否在潛意式當我們女生是芭B娃娃看代 ? 

喂喂喂 ~ HONEY 呀 ! 我鐘意厘士架睡衣......

不過, 我自已買費事你擇錯款式.

雪 - 2014.07.31
 






沒有留言:

發佈留言