2014年7月6日星期日

熱浪撲面而來, 去游水水


熱浪撲面而來, 去深水灣游水水啦 ~

我帶太陽油防曬, 沙灘遮, 你怕唔怕煩...帶橡膠艇仔. 我想出大海玩...

唔怕啦 ! 求求你啦 ! 老朋友我得你有車... 又有艇仔, 我得你一個咁富貴朋友, 發發慈悲帶隻艇仔出來, 係你至有我想玩的玩兒.

浸完海水,嘆完日光照再陪你去啤啤...

我驚覺玩太癲, 聽日又病發...定是真的多運動會身體好呢 !?



雪 - 2014.07.06


PS ~ 游玩水返家啦, 雪雪好累, 曬濃了 !







2 則留言:

  1. 深水灣艇仔高手?

    回覆刪除
    回覆
    1. 深水灣蛙隻艇仔淺水灣....幾好玩, 唔可以說高手, 好耐先有得玩一次半次.

      刪除