2014年7月22日星期二

定情不變



你就好啦 ! 有新希望 !

唉 ! 我呢 ? 為了交租交家用, 少個崩都唔掂呀 ! 又無張名校沙紙轉工無望......

我自已沒法子轉工, 公司上好朋友走完一個又走一個, 有好前程我會為你們默默祝福.

她就好啦 ! 嫁去加拿大...她賭氣的說服侍一個男人, 點都好過服侍公司班男人...笑死我啦 !

她還說已經有喜, 還在網上見工.....找到工呢 ! 有一年產假唔洗做, 加拿大政府俾人工.

找不到的話就會去讀書......讀埋個學位.  嘩 ! 好有形呀 ! 大住肚去返學...

喂 ! 有無加拿大藉高大威猛男生介紹我認識呀 !

哈 ! 哈 ! 哈 ! 

純粹說笑 !!!!  我們怎樣窮沒高樓大廈住, 沒靚平治車, 沒毛毛寵物養也定情不變.





雪  - 2014.07.21




沒有留言:

發佈留言