2014年7月20日星期日

挑禮物




都經常見...又不是第一次. 

當平時吃餐飯OK 架啦 ! 使乜麻煩想買什麼禮物.  媽媽真的好隨便無所謂. 

男朋友話送禮物給我的話就主意多多, 送禮物給伯母就變大頭仔......

唔洗啦 ! 你咁煩...那要不好來啦 ! 

要的 ! 要的 ! 是他說...

是但你啦 ! 一陣經過彭彭做那間樓上店舖買包野生竹笙, 搭多盒靚花菇...叫她幫你在她店取, 重點一定有折扣. 我會同彭彭說定先, 出血唔出血, 唔知呢 !

哈 ! 想不花費呢 ? 一是買條絲巾, 一是買枝白花油啦. 

在暗罵一點誠意都沒有, 次次也是我幫他拿主意. 

也怪我自已之過, 沒空陪他去選購物.  

我一陣要先陪陪媽媽, 你差不多時間就 CALL 我啦 !  

雪 - 2014.07.20








沒有留言:

發佈留言