2014年7月20日星期日

媽媽生日快樂




今天在大街為媽媽預早慶祝生日.  真係覺得自已好幸運, 這人生有媽媽你陪伴, 有媽媽的愛護, 在媽媽事事安排妥當及無微不致的照顧中幸福地成長, 這份童年記憶,將會好好伴隨我一生.



要再一次用嬰兒啼聲引她發笑, 要乖乖的在她胸懷中入睡, 在她手抱中盡嚐溫柔.

從來沒有在網誌寫媽媽故事, 事實我出世前幾年她生活一點也不容易! 媽媽從來都說家醜不出外傳, 不要提起.  始終, 人總愛想當年, 她跟我說時候又叮囑我不要跟朋友說......

或者, 有一日我幫媽媽改過新名, 編輯一點點劇情才可以跟你們分享別人故事 ?  媽媽故事都精彩, 媽讀書不多但頭腦比男生還要醒,好有計......

媽媽, 我愛你 ! 真的好愛你...好想你時刻快樂, 身體健康,長命百歲 !

媽媽.....祝大家鴻運當頭, 賺多點錢錢.身體健康...上菜啦 !  





女兒
2014.07.20 晚

沒有留言:

發佈留言