2014年7月18日星期五

是真與是假難分難解呀!(延續篇)










早幾日寫網誌說好了會同你分享檢測結果, 聽從網友意見所以找平一點驗証公司.  這間香港九龍翡翠珠寶鑑証有限公司, 這間公司也幾好紅外線測試有發現樹脂只收四十元.  免檢下去了. 

實情, 我最想是幫媽媽驗証她三十年前買的寶具, 一只白玉和另一只她唔捨得帶翡翠.  係咪衰啦 ? 唔驗就沒用失望, 沒知怎跟媽媽交待......因為確信是A貨, 找間較出名國際認証又貴點的.....白玉一只是純天然無加入化學物質A貨.

唉 ! 另一只勁靚又是媽媽最愛卻是B + C ......暈啦 !

媽媽隻眼鏡跌爛晒. 點好...點好 !

我同媽媽說時候 , 她倒返安慰我說 : 「隻手鐲跟了我三十多年, 是真是假不用別人認証, 歲月會為它見証, 我自已見証它隨著時間一天,一天變晶瑩剔透, 翠綠續點續忽輕微增加. 真假自知.」

媽媽笑著說 :「女呀 ! 日後你要幫我好好保存, 世代相傳, 無五百萬就唔好買出去, 知道嗎 ! 」

我個姓陳媽媽品格情緒真係好鬼開朗,好高超.

..............
..............
..............

要等好耐才可湊回幾個BB...

同男朋友嘆完茶再去看場戲,落大雨淋行得去邊啦!去看場戲...

多謝你陪我呀!放假要你做這些悶事. 



可愛......隨影 !




一陣又出動啦, 約了朋友吃去火井晚飯之後去源記吃中式甜品.  



PS  A, B,C,貨 及 B+C貨 分別參考網址
http://v.youku.com/v_show/id_XNDU0OTk5MzA4.html 

原來驗証完都分不出真偽, 網上話 B+C 貨描述是裝飾品一般, 使用兩年就會出現明顯變化, 龜裂, 粗糙, 暗淡,腿色. 

媽媽只翡翠三十多年啦! 沒變差只變得更美...里次真的要看歲月將它變成怎麼樣

是真與是假難分難解呀!過幾年後我再拍張相再讓你來幫它做見証有沒龜裂, 粗糙, 暗淡,腿色. 




雪 ~ 2014.07.18



1 則留言: