2014年7月31日星期四

想他倆快快掟煲


一個是傻瓜任勞任恕, 一個是大壞蛋兼吊兒郎當...有工又唔返, 可以日日陪著女朋友飲飲食食.

有時明知不可愛又偏愛上, 明知他攞妳著數...妳咁願被人喔.

老實傻瓜愛妳, 妳這個傻瓜痴痴迷迷的去愛大壞蛋. 

唔好盯著我, 我有碗講碗, 有碟講碟, 鬼咩 ! 貪個大壞蛋生得有形呢......連識打新式game , 懂打機過到關, 打得叻都是優點, 我暈得一陣陣啦 !

少女十八廿二就是大容易墮情網, 我看你倆好得幾耐, 睇妳幾時將孖人頭像轉走.

光火...黑心我不知多想他倆快快掟煲. 我唔想好朋友錯愛.

雪 - 2014.07.31




沒有留言:

發佈留言