2014年12月6日星期六

想學懂沖咖啡



年輕時候朋友都喜歡去做暑期工, 我呢 !

也許算有, 也許算沒......上過幾天呢 ! 太沉悶太核板工作環境不合適好動善變的我.

記得有一年, 媽媽托開茶餐廳親戚那裡找份細工給我.   親戚免為其難給出一個上班時間表也給一個最低工資

早上11:00至晚上11:00 (媽說: 想攞我個女條命仔...12小時工作)

點知媽媽一看, 就說親戚茶餐廳附近沒車乘坐, 要行一段好長, 好長約20分鐘, 很靜路才到達巴士站. 媽媽擔憂夜爛人靜, 有危險喎, 怕在路上遇上壞男人. 我團團轉說不用怕呢...俾我試試上班滋味.

媽媽...那些年唔俾我去夜街, 所以結局是怎樣, 不寫也大約想到啦大家.  

而家, 有時都幻想自已有間佈置典雅細cafe鋪頭, 播送一些輕音樂, 沖咖啡奶茶做一些簡單食物來賣多好呢 ! 不過, 想多層這一定是虧本生意, 又要日日開鋪工作, 我念頭就打散啦 !

也許, 首先要學懂沖咖啡以後才再說.

雪 - 2014.12.06

2 則留言:

  1. 想學懂沖咖啡,和陳豪有冇關先?^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲點先啦 ! 而家無時間返學, 我都是在吹吹水...陳豪有本咖啡書都可以看看.
      small u 你鐘意咖啡嗎 ?

      刪除