2014年12月27日星期六

他好叻仔我又鐘意同他側計





他收藏得太好, 表面太 COOL, 他個樣好計...好高深有時重奸奸地. 我對他某些事情上有所保留.

有事情只有他和我才懂得. 我知他想怎樣......或者,我估計錯誤. 

有朋友說我是聰明. 不是呢, 是蠢被人騙得太多, 傷害得太多, 我總要學會保護自已.

不再輕易相信他, 大時大節日子那會有好事, 次次出來都挖苦我, 串我的痛事,
破壞我美好情緒, 快樂節日氣氛.

所以, 出來聚等過節完了, 等他電多幾次先. 

幹麼有些討厭他又出去.......事由他好叻仔我又鐘意同他側計同他一起. 

唔知呢 !   唔知呢 ! 

可或者就是.......犯咩囉.



雪 - 2014.12.27





沒有留言:

發佈留言