2014年12月16日星期二

要同男朋友撒撤嬌



食完白菜魚鬆這個家常便飯, 洗完碗碟再洗手...正準備洗白白. 電話就嚮起來......

去便利店買俾酒到海旁行一陣陪你側計仔, 唔唔 !  撇開天寒地凍, 吹吹風.

我剛才在facebook 說自已肥重要飲俾酒, 我想...瘦呀 !

想側咩先 ? 係想八咩先你......

你有話直說  ! 在電話中說啦 ~

我唔想行不想出街...今早在巴士站時爬街, 跌親隻腳才摔緊正骨水, 還損了...

真黑仔呀 !行樓梯時候有點痛, 希望訓醒不要紅紅朣朣...

唔講太耐啦 !  你有話弟日再說........

我男朋友打俾我, 我馬上要同男朋友撒撤嬌.

又痛又傷一天.


雪 - 2014.12.16







1 則留言: