2014年12月28日星期日

寂寞聖誕節 2015


悶悶地剪輯了近二年在聖誕節曾上貼圖片, 回顧自已出過的貼, 也加上今年的新相片.

可那時你未曾在雅虎認識我. 這樣子, 你可以陪我同溫舊日的我.

今年聖誕節我選擇做宅女, 到今日為止也沒有出外走走看看, 最衰都是摰友......

見她單身多年又話寂寞又說想有人陪過聖誕節, 早早就預好了聖誕節中留兩天陪她, 同男友取定假往東莞嘆嘆平價團中高昂貴價酒店. 
 
點知她臨時又說不想迫, 怕國內溫泉污衊. 不想去.....話到聖誕節前夕才定去那兒玩.  

唉 ! 次次都當我鐘無艷...無兩天轉頭又話訂了酒店, 會同另個朋友去玩. 

妖!  重要我當無事說 : 「你同他玩得 sweet 點啦 ! 傳多些靚相給我看.」

被人愛是幸福難得他主動約你.
 
是要罵她定祝福她呢 ?  我那有咁衰喎......如果你這樣想我, 我就真的嬲你. 

只要她找到幸福, 快樂我就安慰也會時時刻刻, 默默的送上祝福. 


雪 - 2014.12.28


PS....要過幾天男友才有時間陪我, 寂寞中宅女.

 

 


沒有留言:

發佈留言