2014年12月13日星期六

代筆...痴


幫你寫舊情人的封情信, 俾雅虎吃了 ! 講你又唔信...我點找到原稿喎 ?

你自已沒保存 ? 你咪問她, 叫你的美人妲已 copy 返俾你.  唔好再煩我, 我不懂幫你重新寫過另一封...去冧王紹君 ?

想得太多的驚頭髮都甩呀 ! 都唔記得寫過什麼, 什麼啦...!!

你年年都轉女友, 我費事記錯你那些一蘿蘿情屎.

唔得閑呀 ! 姐姐仔我沒時間.

你自已寫啦 ! 隨心寫她一定會好感動, 愛你寫什麼也感動, 唔愛你寫到天花亂序也不會開心.

鐘意我寫得夠肉痺, 唔覺呀 !

嗱 ! 總之這件寫文事 , 我覺得好花腦筋, 我無力而為.

雪 - 2014.12.13



2 則留言:

  1. 哈哈哈,您是高手!為甚麼不再寫微小說呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未想到, 情節好空汎好傷腦筋.
      你才是高手呀 ! 想都想不到你個魔鏡會轉變得咁緊張....好勁呀 !
      街市情緣遲點點再寫多一兩張. 要好好的想一想先. 近日是比較忙, 聖誕及冬至來緊好多約會...

      刪除