2014年12月21日星期日

如果我不想寂寞


如果我不想寂寞...如果沒有他相伴日子.

我又怎會難過, 約朋友飯聚, 談近況.  CALL 一 CALL 總可以約到好友相伴.

我又怎會在節日中孤單一人呢 !?  好多年前...用孤單來陶醉自我...但當我想著天空下另一邊他........  

不走進人群擠擁地方, 不去多人地方, 留家是我自已喜歡 HEA 感覺.  假日訓晏些9點先起身, 又或者在家煲煲粥.


哈 ! 唔準笑我成日掛著煮煮煮, 我說的是煲電話粥.

或者上網遊遊, 寫寫無謂日誌, 是我喜歡事. 

感恩她們會抽時間相伴, 這兩星期斷斷續續節日慶祝, 我滿足極了 !

喂 ! 你點過呀 ? 這個節日, 是否又自閉在家人呢 ?  唔好咁啦.......

主動點約會朋友.   預祝節日愉悅歡笑.





 嘩 ! 食完飯舊同事話要我公司地址及名稱快遞一個銀包給我做禮物.

這個2014 年一個收了三個銀包的禮物, 原來有人送禮物, 有人將表示對自已放重, 友善記掛多麼的快樂和幸運.

偷笑......真是非常有意思, 她剛又追我要地址......


雪 - 2014.12.21

沒有留言:

發佈留言