2014年12月17日星期三

唔想去她做的四川菜館光顧


約了攝影師和做旅遊社朋友去街吃飯過兩天, 真係好似單身的我完全自由自在, 想約呀邊個就邊個。

你不要誤解, 我倆確實好信任對方...? 唔知呢 ! 係唔話你知我感情狀況。

聽筒傳來他...

他笑笑口說 : 「你幅相那棵草同葉亂曝光, 好兒戲。」

他笑問我  :  「想不想學攝影 ? 」, 「唔收學費喎。」, 「不過, 是無錢兼職。」

有 JOB 唔足人就 CALL 我去幫手搬搬抬抬 。

我這麼懶又怎會去幹兼職呢 ! 又要12點都回不到家.......無得 Zzzzzzzzzzzzzzz

......
......
......
......
......

喂 ! 喂 ! 我唔想去她做的四川菜館光顧...我驚邊吃邊流淚

吃飯地方由我話事, 由我決定......

這晚仍要又要傷腦筋找地方吃飯 。

2 則留言:

  1. 好友•*☀早晨+黃昏好⊹☁*゚笑嘻嘻*星期三
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı*゚♫*♬°•♩。♪開心萬事得・。
    喂喂喂...大家留意天氣…今晚開始寒冷呢
    我去街市買餸先啦ღ•*♡快樂¤*¨⊹生活♥*¨❣•享受。・゚゚❤

    回覆刪除
  2. 買多點呀 ! 煮多點..... 神鳳 !

    回覆刪除