2014年12月2日星期二

我就作反.....約第個男生去街街




真係有紅酒, 活龍蝦刺身, 焗生蚝呀 ! 哈哈 ~ 咁大手筆呀 !

食完好大滯喎 !  唔知要點回報他....左跳右跳地說著 ! 食完好大滯喎 !  唔知要點回報他....

我計一計日子先, 邊日去吃這個大餐...好呢 !?  偷笑中...... 

12月又做冬, 又聖誕, 好忙...日曆上已有幾個約會.  

如果, 我男朋友這個聖誕節不在港呢 !


我就作反.....約第個男生去街街, 鬼佢成日都唔陪我呀 !

不過, 不用擔憂我不會輕易情變, 是好朋友食餐飯增進友誼吧了 !


Party ..........................Welcome 


雪 - 2014.12.02



4 則留言:

  1. MY █▄❤vE 好姊妹•*☀早晨+黃昏好⊹☁*゚
    Snow Lam 有點咳咳°¨盡快吃定感冒藥呢
    大埔得17 度又下雨•大家都多穿厚衣保暖*⊹帶雨傘啊
    ♡。・゚゚寒冷天氣又到呢•*¨♦•*¨齊齊保重喎°¨ƸӜƷ
    ¸„ø¤º°¨⌒✿╮¸„øѼ・゚⌒✿╮。•*´❀。•*´。❉•✿。・゚゚ʚïɞ

    回覆刪除
    回覆
    1. 17 度又下雨•大家都多穿厚衣保暖*⊹帶雨傘啊
      ♡。・゚゚寒冷天氣又到呢•*¨♦•*¨齊齊保重喎°¨ƸӜƷ
      神鳳, 好辛苦呀 ! 背著兩大袋又落雨又無車...要行十幾分鐘去總站才坐到巴士回家, 我散晒啦 !
      重要咳咳地.....吃了兩粒藥架啦 !

      刪除
  2. 約下朋友食飯好正常,哈哈,要搵個靚仔D架

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ~ 好呀 ! 同靚仔食飯特別愉快, 不過就唔可以開懷, 怕破壞形象啊 !

      刪除