2014年12月21日星期日

打泰拳


因為忙又貪嘴, 體重真的上升了 !  

她叫我平時要多點做運動操 fit 點, 問我有無興趣跟她一起去打泰拳 ?  還將她平時同泰仔對打短片給我欣賞.

我看著短片說 : 「黑衫黑褲那是你 ?」  她回 : 「超...不是我幹麼讓你看.」

「我睇不到妳的樣子 」、「好勁呀 ! 」看背影打到飛晒腳, 出拳勁度十足, 一點也不像是平時婉靜溫文的她 ?

「一個月要幾多錢學費呢 ?」

「一個月四堂 HKD600 , 如果上八堂就照計仟多元. 」

「好著數喎, 百零蚊有個泰仔任妳打.......應該幾好玩. 」

她回應說 : 「俾你出盡力去打, 都是只可打到五至十分鐘.  打沙包多.......  」

另一她就說 : 「 個泰仔都幾大隻, 有興趣發展.......嗎 ?」

唔洗諗, 這些泰仔多數已生落一件二件, 拋個身來港賺錢養留在曼谷老婆及家小多.

「哈哈 ! 好衰......要她降底門檻也不可以降到這樣底, 她是港大出的大學生來架 ??? 」



「重學嗎 ?」

不用啦 ! 我有個任得我打的男友, 發怒時打打他已好過癮.  

雪 - 2014.12.21

4 則留言:

  1. 大家♦。•笑嘻嘻⊹*゚開心停不了♥*⊹❣\(◕ε⌒* )/
    星期日+冬至+聖誕節❤窩心幸福❤歡欣享受佳節

    回覆刪除
  2. 哈哈哈,好打得!
    冬至 Happy,聖誕 Enjoy,新年 so enriching!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢 ! 打得好.......半玩半打, 怯架驚他痛.

      刪除