2014年12月8日星期一

我的預告.


本來今晚沒網誌交給你.  因為我有約會囉...

難得前公司經理遠度回來請吃飯, 我點忙也要跟舊同事聚聚先.

所以, 這一篇網誌是星期日寫的. 

寫什麼好呢 ? 等我思考思考.....

每晚都要寫, 真係少點話題都會引不起你的興趣.

今晚...又圍爐.  睇食物相好唔好 ?

實俾你罵...

死啦 ! 真係無嘢想同你講. 想, 想, 想.......想講什麼 ?不如...你說我知, 你喜歡什麼 ?

有時寫網誌對著個白白一頁, 自言自語, 你們要是又不回應, 我感覺自已同空氣說話一樣.

還好, 我知道仍有你在看, 有你的到訪.  我才不放棄寫著, 寫著.

預告...明天去 TIME SQUARE 吃飯 .
星期六....E 媽生日去荃灣晚宴 .



星期日....HONEY 約會了去郊遊


遲點先同你分享.



雪 - 2014.12.08





沒有留言:

發佈留言