2014年12月25日星期四

Merry Christmas




急不及待要收禮物亦都要急不及待看看, 更加要快快折禮物

多謝您, 多謝妳 ! 禮物已經收到啦 ! 好喜歡, 好感動.

多謝她快遞送來一棵鎖匙扣另加一個藍綠織紋錢包. 這年頭, 年中及年尾一共收到三個錢包是否很好彩頭呢?

要找師傅問問有什麼緣機先. 


多謝您送來重量級小說.  等我慢慢睇, 慢慢欣賞, 要讀多幾次遲點再說說我讀後感.  千言萬語都不知怎樣說, 所以先說一聲多謝, 一句感激, 你一定花了不少時間思考創作.  多謝我網上哥哥一直以來照顧及多年來送給我的傑作.

唉 ! 呀 ! 唔 ! 肚子痛......這好似有似曾相識感覺.  澄清是真的寫寫下網誌肚痛...可能是這兩星期真的太放縱, 腸同胃都要作反, 抗議我將食物亂倒狂吞.

今晚, 填鴨餐求求你不用預我...我想清清地簡簡單單的就可以. 

不過, 聖誕節節目我又怎可錯過呢.......

你想定節目, 今日四點出發.................走進人群中迫下先.

Merry Christmas and a Happy NewYear 2015


雪 - 2014.12.25



2 則留言:

  1. 雪,聖誕快樂呀﹗ ^_^

    回覆刪除
  2. \(◕ε⌒* )/。 ❉•快樂時間真係過得好快 \(◕ヮ◕)/
    又到聖誕節°¨*ღ大家窩心錫錫又快樂抱抱•。歡樂精彩
    º°¨帶著開心萬事得的心情延續到2Ѽ15羊年。・゚喇喂
    __✿✿✿✿✿
    _✿✿✿.....✿✿✿
    ✿✿✿........✿✿✿✿✿✿
    ✿✿✿.........✿✿✿...✿✿✿
    _✿✿✿.........✿✿.....✿✿✿
    __✿✿✿.................✿✿✿
    ____✿✿✿.............✿✿✿
    ______✿✿✿.....✿✿✿。・゚。・゚Merry Christmas &
    _______✿✿✿✿。*♦・゚░H░A░P░P░Y░❀•*¨*ʚïɞ `*•
    _______✿✿.¸„░N░E░W░❀░Y░E░A░R░❀º°¨ƸӜƷ
    ▄▅▆▇███▇▆▆▅▅▄▃▃▂▂▃▃▄▄▅▅▅▅

    回覆刪除