2015年1月4日星期日

武媚娘传奇



昨天跟朋友談談說, 現在國內劇集相比無線高質素好多.  我重問問他估計亞視賣唔賣得成 ?

他說亞視主要投資者王征「傻架 」...到這刻還想輸打贏要.

那會否賣枱畀神童基 ?  他: 擰擰手「傻架 」才會買 ? 亞視欠落好多債......

今早醒來見有時間先找出他話好睇劇集看看, 一眾宮廷才人好性感呀 !!

 笑 !  嘩...終知他點解會看, 幾十個美女團團轉,  我是女生都說好看, 好看.

估不到國內尺度開放了這麼多 !?  不管衣服配飾華麗, 古式園林, 靚人靚景, 真的幾吸引人.

平時實在太忙, 未知自已有無時間看.  一陣看多一集半集, 看看劇情有沒有讓我追感覺先 ?

這套劇集相信一定很受國內國外朋友歡迎,  這朋友推薦看應有一定份量.  也許, 我同他也是同年兔仔, 引至所喜歡事也很相似吧 ! 

去片...係係去睇片. 



2 則留言:

  1. 呢套係咪因為d服飾太性感要停播一段時間?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知喎, 不過真係好性感按電視尺度來說. 也許,這是寫實唐代時服飾而來 ??

      刪除