2015年1月28日星期三

坐旁邊看車就 ok



好耐無駕車啦 ! 俾條匙我, 要我做當一天幫工司機, 你有膽交個老婆給我舞 ?

坐旁邊看車就 ok , 做司機我無膽入人多車多地方, 行南朗山就得得得.  

佩服,  佩服. 

雖則, 我擁一, 二,三,四號牌(當中兩樣)多年. 但考完牌就放一旁啦 !

男朋友,阿哥同時間也不批准我駕車,驚我亂來怕我生危險.  

他倆也不肯借車匙,估不到今日竟然有人想害我.  

迫我...我摔落懸崖. 

我問問男朋友先. 不過,他知道一定不批還要給他罵. 

唉...都唔知點算好. 

俾這麼多煩惱我. 

雪 - 2015.01.27


 


沒有留言:

發佈留言