2015年1月20日星期二

收埋那些不滿情緒


今日行無印買了一條黑白防水布圍裙, 準備定男友上來大顯身手時著.

唔係, 他拿鑊鏟炒餸的機會不會多.

俾他著住來洗碗, 睇準他在廚房就順手套條圍裙給他.



他就自自然然會識做啦...我什麼也不用說了 !

眼色也不用打啦 !

你話呢 ! 我這個鬼主意好可行否 ?


佢, 好耐無上來啦 ! 條圍裙買給自已多...我倆感情尚仍未完全解凍偕段.

等看他怎樣修補 , 佢唔知我氣緊佢架...我收收埋埋那些不滿情緒.   

一個南瓜就想逗番我.......

女人仔好難測......


雪 - 2015.01.21


沒有留言:

發佈留言