2015年1月27日星期二

我要讀書



他追問我, 看了那套聯邦調查局、警察追緝綁架片未有.  未呀 ! 未得閑呀 !

他俾俾埋埋咁那麼多影片, 睇過兩套, 唔岩戲味唔好睇.

這刻, 我正忙於看唐朝歷史書 、悶就悶了點、不過可以豐厚自已顯淺知識. 

大朋友好鐘意講歷史劉備張飛曹操楊貴妃 唐玄宗.

我要讀書, 以便日後可以同年紀大朋友岩嘴型, 警緊對著他口腔腔
因我要由網上帶他到現實生活中.  好想, 好想識他求緊同他見面呀 !  唔好俾人知, 我在網上識到個好朋友.....

喂 ! 第二集真的好看 ? 寫個影評看看, 精彩緊張才再說吧 !

到時煲定咖啡陪你一齊看, 好嗎 ? 

雪 - 2015.01.26







沒有留言:

發佈留言