2015年1月7日星期三

夢遊病



今早, 真的好似夢遊夢到上車, 帶著腦袋空空餘也.  自已嚇死自已以為被人偷了個環保布袋.
真是一頭煙, 出門時明明知道遺漏了曾專登返轉頭取. 

上車蓋上了眼一程, 下車時忽然發現怎會袋沒有了......好驚呀 ! 環保布袋裝有好多重要文件, 同多張空頭支票.

回一回魂, 立刻坐車返轉頭希望無出事. 

呀 ! 好在, 環保布袋仍在家.  我夢遊病怎可發展到如此嚴重 ??  

.......是太累之過.  

他...今晚想約我去海邊行行, 咁C凍又眼訓, 吹冷風, 唔去啦 !

費事看他扮憂鬱, 雖然女生喜歡浪慢但也要看看我身體可否支持得住嗎 !?

如他來家附近, 請我吃紅豆綠茶奶凍就俾他煩一陣半陣啦 !

十點前, 我一定要回家. 


雪 - 2014.01.07

沒有留言:

發佈留言