2015年5月16日星期六

2015.05.16 平凡一天




跟睡神結下不解情緣, 比多幾個抱抱給睡神叔叔.  

攬住的軟淋淋攬枕...夢返個好夢.  靜靜地話你知, 唔知是否提得北區大佬多, 今日俾他失驚無神走入我夢中.

男朋友來電說悶要我陪他談天說地, 剛剛遇上我同睡神痴纏緊, 睡神魔力太大唯有冷待他. 

他吵吵鬧鬧...上午又話返工, 下午又去訓覺, 晚上又不出街.  

問我想點 ??? 

我辛苦了幾日, 有一日假期俾我休息陣可以嗎 ! 

昨晚才見完, 今日又見.....熱戀期都過晒囉 ! 

今日返工, 我再同老板交代執利事經過, 笑說他間房水浸又有利事執, 一定好好風水......

他又被我逗開心了, 竟然問我吃飯錢夠唔夠 ?  
 
定是他想變身做財神來益我.....

這樣又一天了 ! 明天...先見啦 ! 男朋友...............

雪 - 2015.05.16 
 


沒有留言:

發佈留言