2015年5月31日星期日

ICE COCA COLA


再想不到話題, 就要休格了 !  得得...草草隨手寫一頁.

以前在雅虎時做識了個女生, 她同我有點投契, 記得她寫過一頁說兒時喜歡可樂加雪糕 (有個好特別名字). 不過相隔太遠我忘記了什麼好似 ~  ? 牛 ?  說以前人好喜歡這樣食可樂.

今日這麼熱, 你喜歡一杯凍可樂定是一杯可樂加雪糕 ? 我安坐家中嘆嘆冷氣, 咬多件懷舊元朗中式餅食我邊度也不願去啦 ! 昨晚老朋友送我的...

也記得以前又有個在雅虎識男生, 因舊女朋友喜歡飲 ICE COCA COLA 而偷偷地幫女兒改了個名做COCO. 真係多情...

喂...你地有邊個知我講緊那個女生, 同某某男生...

一定有朋友知, 我地一齊識架嗎 !?

最可惜是......我要介飲汽水. 嗚嗚. 

雪 - 2015.06.01


5 則留言:

  1. 你對呀,是黑牛呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有飲過 ? 我第二次聽.




      刪除
    2. 飲過呀,不過,我覺得雪糕配七喜會好d。

      刪除
  2. 好友´*♦☁早晨&午安☀・゚☼・゚

    回覆刪除