2015年5月13日星期三

一分神就按錯個 delete 制





諗到他嬲時候, 又諗到他想到一頭煙, 我呢 !?

咔咔大笑, 笑到彎晒腰囉. 一邊打網誌一邊呷著杯咖啡, 一分神就按錯個 delete 制.

掛住笑呢 ! 係咪衰呢 !?  這些自作自受啦.

我不只笑, 你呀 !

寫快D, 寫快D, 出多點我才有得笑, 有得看......不過, 唔好再寫梁咩英, 唔好再貪曾,
唔好再提入閘人選, 唔好再說排公屋要等幾耐.  

我靜靜地話你知, 我有一日亂幫人簽了個名, 簽完名都唔知謂咩事 ?

返轉頭時才想到, 做嘜我要去簽名...




 .............瘀事唔好提啦 ! ME 唔可講.

雪 - 2015.05.13

沒有留言:

發佈留言