2015年5月14日星期四



我同他說真的, 他又當我說的是流言. 瘋癲地傳開晒.   睇睇現在傳到北區住那位大佬都知道重傳返 WHATSAPP 給我.

你個嗱叭傳播功力我終於見識到,  巧勁呀 !

雖然, 我無辦法知道你同誰說過, 但我不會猜錯是他搞出來的.

好等我學你爆一爆先.  在這模仿你...在網上爆餐懵.

講...我點會自已爆自已大鑊, 一陣俾敵人傑見到, 我就真大鑊.

遲點有時間先同你說他搞什麼鬼.

這些虛無飄渺說話, 估你都睇唔明我說什麼, 在說什麼BB話  ? 也許這是我跟他的甜言蜜語. 

明就明...唔明我也沒辦法說得再明白給你知.  

明天要同男人去浪漫.  唔好等上網.   

雪 - 2015.05.14




2 則留言: