2015年5月27日星期三

我是他的好兄弟



昨晚又一個超早起無眠夜 .

他說當了我是他的好兄弟...就像上海灘主角身邊總一個肯他上刀山的死肥仔.

上腦啦 ! 睇完套影片......

一路以來, 我倆可以無所不談, 我有事無事悶時候都會找他側側計仔.

他說, 這次排到他有事, 所以五更等唔到六更, 知會嘈住我但控制不到...重話我唔會變小氣鬼想心相反... 

有第四者 ?  好復雜的感情關係, 可以冷靜點, 冷靜點.  或者去去旅行玩完回來, 又有新局面也不一定.

喂 ! 你返天黑工, 我白日工有咩到假日再共你詳談, 好嗎 !


我暈啦 !

我明明是一個溫柔愛睡覺女子, 你唔好再蘇擾我.  

雪- 2015.05.27






預告...聽日說一個笑話給你.

沒有留言:

發佈留言