2015年5月29日星期五

連貓都唔食魚.






個腦實實地, 返工日子真係好苦悶, 特別是對著隔鄰板間房老姑婆. 今日又俾佢激親......

嬲爆中........

好在有你陪在身邊, 可以同你放縱的說她是非, 可以解放壓力.

得閒就 whatsapp 我一些低級笑話.....真笑到我差點喊.

太破壞形象啦 ! 恕我唔可以在這同你分享這些有味低級笑話.

圖同文字不相配, 我專登......這是我網址, 我鐘意放什麼就放什麼, 老姑婆個人咁衰咁恃讀得書多, 最慘連身材也沒有. 成日重當自已是香港小姐.  嘔呀 !

邊有男人鐘意...正式是連貓都唔食魚.



晚安啦 ~ 888  
講完是非我出出面玩...磚.

雪 - 2015.05.29


2 則留言: