2015年5月23日星期六

肥仔都咁多人愛慕...








正想打開個雪櫃, 找鑵特濃雀巢咖啡, 煎件薄餅又一午餐.

SET 特定鈐聲剛響起.

他說 : 餓唔餓呀 ! 食午飯...未.

我說 : 未呀 !
買嘢食上來給你...大雷大雨有人送外賣, 真幸福.

門鈴響啦 ! 他帶來麥記黑包, 我叫他買魚柳飽.....

又害我....好高卡, 我只食半個. 死肥仔失無神上來 ?

無同婉雯拖拍咩......
又甩拖呀 !
笑...佢成日都甩拖, 甩完又拖.

肥仔都咁多人愛慕...但唔包括我.

我和他只是好朋友. 佢話上來涼冷氣, 嘆影片...叫我睇周潤發同吳震宇套片...o岩我睇的江湖槍擊.

雪 - 2015.05.22

沒有留言:

發佈留言