2015年5月22日星期五

MY BEST FRIEND 知我張身份証里在那兒



遺失身份証怎辦呀 !?  要報警嗎 ?  我應該怎做...?

上網查現在好似唔洗報警...是嗎 ?

友人話  :  俾人執咗去做壞事, 犯法就入晒我數, 又或者去高利貸財務公司借錢你就哈哈哈. 要快點去報警呀 ! 濕碎啦 HKD370 , 不過最快也要十四日再取証.

再在上網http://www.gov.hk/tc/residents/immigration/idcard/hkic/bookregidcard.htm預約補領.

俾她嚇到成晚訓唔著.三點醒來一次, 四點又起來...五點都未. 點同人講這麼大頭蝦跌了張卡卡. 實俾老總罵到八彩, 無証上唔到大陸返工. 

經過一晚夜坐過山車思潮, 九點一到就馬上CALL 昨天去過地方, 問有無人執到我張身份証 ?

答 : 無喎, 有都會通知你.

唉 : 看來星期六要去報警. 

忍唔住同 YUMMY 呻呻跌了張証, 明明早兩天才在公司COPY填表, 一定是攝在褲後跌了都唔知.

YUMMY 話, 你找一找藍色件褸袋看看有無 ? 

係.....馬上跑回座位, 左袋無 !!!!

求你出返來啦 !右袋摸一摸....噢 !  重捉你唔到.

YUMMY YUMMY 我要鍚啖你呀 !

點解...你咁醒,點解...你會知.   遲一天我要報警.  多謝妳, 有妳真係好好...My best friend ~

我張身份証原來在褸袋度無唔見過, 是我唔知它一直都在身邊........


雪 - 2015.05.22

沒有留言:

發佈留言