2015年5月4日星期一

送我高智商



沒有認真寫, 只這幾天就讓我想以後也不寫...說真定說假 !?

係因為我想返學, 報了課程交了學費就不可好像現在, 沉迷這兒玩意, 我正抖結中 ?

看一看自已個 file 夾 真係好唔掂...想唔認低威也不成. 

怪不得人家睇我不起, 將我看扁, 後悔也怪自已那年唔聽他勸告, 要增值, 要有學歷. 

填了報名表又驚辛苦, 又怕考試不合格, 又怕沒時間陪男朋友. 

最怕, 我返學時, 他就約第個女生...哈 ! 返學而沒有了個男友好唔值得駁...

又怕, 愛生病自已捱不到這種長工短讀生活. 

寫到這裡, 我最後會否去上學  ? 

你話呢 ? 做人點解要咁辛苦, 從幼稚園起就開始要競爭.

有白雪公主的那仙女姐姐在身邊多好, 我唔要南瓜車, 變張証書給我, 最好送埋高智商就不用煩惱.



雪 - 2015.05.04

2 則留言:

  1. um,返學讀書,可能係多了專門知識gar ja,想提升思考力係要靠自己日常多看多想gar。^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 都沒有什麼專門知識想學, 是為了拿張証書去上學.
      思考...胡思亂想日常最愛.......GAR LA

      刪除