2015年5月24日星期日

看他也是無藥可救






乾了淚水雙眼 , 寫一篇愛灑淚故事, 寫一篇有關他的愛非常非常.  

聽一首 「我本人」, 想著她和他故事. 

喂 !  唔好再想我本人啦 ! 費事俾你們笑. 

想想另一人好掛 ?? 他好多情...情人一年半載就換劃, 他說多人愛才有存在感, 直口多多說也許喜歡照顧人, 所以多女生愛.  

這樣子幾時才找到終生伴侶 ?  都唔知他幾時, 要等幾多年才找到真愛.  

喻出原因, 他唔認真愛他女生又會同他認真呢 ! 

昨天, 他又跟我說唔開心, 又話今天要再上來.   

我采他都傻......煩咗我幾個鐘, 我看他也是無藥可救.

最怕見到男生眼濕濕.  一早就想叫他飛那個她, 不過唔感說出口.  掟咗咪好啦 ! 

雪 - 2015.05.24



沒有留言:

發佈留言