2016年5月17日星期二

看看現在式她


假如寫真實舊時事, 就一匹布咁長, 一按鍵盤就可以一分鐘打六十字啦 ! 

笑....在這講了差不多沒十五年都有十三啦掛 !  寫了幾多年呀 ?   我真的忙了也真的不想變長舌. 你呀 !  咪整估我啦 !

命令我口徑說一定要講,  醜的嗎 ? 有人扭唔到變面黑了...

唔好感啦 ! 等我美化一點才當故事寫給你知.  而家忙不想腦震盪.  你呀 ! 要體諒我才對嗎 !?

寫寫早兩天日記收貨嗎 ? 

真好奇怪點解有現在我不想認識卻要了解過去的她 ?

這個她...已經是一個過去人, 人會變,  事會變...你就看看現在式她. 


快樂就好好記念 ! 這陣子是忙碌, 透不過氣..卻充實兼快樂的. 



雪 - 2016.05.16




沒有留言:

發佈留言