2016年5月31日星期二

過埋六月才有好日子過...



他...他...他 !?

他咩 ?  他想點 ? 諗諗先 ?  他想點, 我點知喎.......

又想我寫笑話 ! 費事笑到唔識停口, 費是他笑得太大聲.....

所以, 今晚唔寫笑話.

查實, 我都唔知有咩好寫, 唯一想到寫寫私房菜.  食譜都寫了很多...上次大食會整食物早就放了出來. 

無休息, 無停過手工作真命苦.  人地我請假佢又請假去美國東岸半個月...係都要撞埋一齊在六月.  到時返工實忙死...啦.

過埋六月才有好日子過...

查實, 六月我放好多日假...

唔好叫我去玩......俾些空間我.  OK ! 遲點陪番你耐本. 

雪 
2016.05.31
 

 



沒有留言:

發佈留言