2016年5月18日星期三

FOOD PANDA


返學好辛苦, 點解...放學後還要上網才是辛苦要素呀 !

阿 sir 好好笑, 成日都提著要加十分俾我.  因為, 我幫他收集功課.  實質迷底解開原來阿SIR和他是認識架, 而我又跟他同 group ...這次想不加分也難了.

同班有個 FOOD PANDA 專題研習, 專登托朋友在高級餐廳訂食材...試試真實情況也順便找那個壞人.  要罸他..罸佢俾錢.   結果...食物當然要在餐廳品嚐, 熱飯熱食這樣簡單道理怎也不明白麼 !?  


這個, 我當然明白...專登的. 嘿嘿...是玩佢, 不是呀 !  嘿嘿...俾錢時候眼凸凸...

因為勞累了, 又間中失眠.  又想見見好兄弟但不想出街就找個藉口罸他請吃 FOOD PANDA快送.

報告, 我認真做但看過男同學的組合報告, 真是寫得很好.  真的 !!  想痴實他讀另一科...(笑 V



GOOD NEWS...這兩科讀完啦返埋明天.  考完試我就可以.... 嘿嘿 !


雪 - 2016.05.19

沒有留言:

發佈留言