2016年5月13日星期五

就係要搞對擴


重覆又重覆舊情使唔再寫啦 !

翻看了某一頁看過之後, 真係寫了好多次, 唔只三次.  可能, 這是好重要一頁所以我才將這一段往事, 留住點滴在網誌上.  這一頁寫點點, 那一頁又寫兩句.  有人話俾他看多幾次就識背.

笑...既然都識背, 意味唔想睇呀 !  咁好啦....就晒你, 我就不寫了.

隨非你按 LIKE 否則我就係咁, 是旦寫糊亂寫.

哈哈 ! 所以剛剛在 FACEBOOK 貼一貼.

專登貼給你看, 係呀 !

你答應幫我做事又唔做, 咁我就係要搞對擴.

明天不上班.  明天不上 GOOGLE,

係咁啦 ! 無話可說了 !

88

雪 - 2016.05.13


沒有留言:

發佈留言